szerda, február 12, 2014

Trailer

Sziasztok kedves olvasók!
Ugye, mivel csak bolondok napján nyílik meg hivatalosan a blog, addig is elkészítettem a blog trailer-t. Én magam készítettem és úgy nézzétek, hogy éltem 2. trailer-je! Szóval, nem profi csinálták és ez szerintem látszik is rajta, de magamtól többet nem is vártam! Köszönöm a 7 biztató rendszeres olvasót, rengeteget jelent ez nekem!<3 Na remélem addig is még jobban felcsigázlak benneteket, amíg nem érkezik az 1. rész!

Üdv, Rose King


2 megjegyzés:

  1. Kedves Rose!:)
    Tudom, hogy direkt kínozni akarsz!:S:D A trailert végignézve most már még jobban várom azt a bizonyos április 1-jét!:$
    April xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves April!:)
      Hát, nem kínzásnak hívnám, inkább csak figyelem felkeltésnek, de annak viszont nagyon örülök, hogy április első napját, már ennyire várod!:)
      Rose King

      Törlés